Tuesday, October 23, 2012

Les Chateaux Bakery 雅閣精美西餅麵包 review

Les Chateaux Bakery 雅閣精美西餅麵包 

Location: 550 Hwy 7 E., Unit #95, Richmond Hill (inside Times Square, beside Richmond Court Restaurant)
Phone: (905) 709 9793
Hours: I think they are closed at 7.

I LOVE the egg tart at 雅閣! The best egg tart i had so far here in GTA =D

I always heard people saying Lucullus 龍島 has the best egg tart. I went Lucullus 龍島 last time, but their egg tart is NOT the best lor... disappointing..

Les Chateaux Bakery 雅閣 this place has the BEST EGG TART! =)

- i bought 5 egg tart 酥皮蛋撻 and 1 coconut tart 椰撻
- i think it's $5.50 for 6 egg tarts
- their milk tart 雙皮奶撻 is also THE BEST! =D
- i love how their egg part is full-full. =) I have seen egg tart from other places that has a big dip in the middle 凹哂落去!
- however i only like their egg tart, milk tart, coconut tart... the bread there are not so good..

Grace

26 comments:

  1. 睇嚟Grace都唔係咁忙啫,又話下一篇要等到十一月二!

    剛出爐嘅酥蛋撻最正,我鐘意。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁岩買俾uncle食, 影左相諗住遲下po. 不過又唔忍心要你地成日等等等..
      我依家頭痛緊星期1個finance midterm...岩岩先寫完份paper今個星期5交.
      依家要面對finance midterm同2份paper, 全部下個星期"死期"

      Grace

      Delete
  2. 我都認為雅閣啲蛋撻正過龍記, 龍記就比隔離南記好啲.

    ReplyDelete
  3. 啲蛋撻凹哂落去係因為擺得太耐; 已經唔新鮮.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見過最脹BOK BOK既係雅閣! =)

      Grace

      Delete
  4. 蛋撻雖好服務態度希望好過旺角

    ReplyDelete
    Replies
    1. 旺角都有間雅閣嗎? 係咪廣場入面果間?

      Grace

      Delete
    2. 係呀。個間出名招呼真的嘛嘛,㚷依間好唔好的呀。

      一次過咁多paper同考試,壓力一定好大。買多D嘢食補數喇。眨眼就會大考然後聖誕,日子好快過咖。向前望聖誕假期會開心D,right

      Delete
    3. 呢間唔錯啊, 可以打電話去訂蛋撻方便你幾時拎都可以.
      我呢頭忙功課, 呢頭又忙買聖誕禮物 =_= 大家庭既唔好處..超多禮物要買

      Grace

      Delete
    4. Grace為何將大家庭既好處講成唔好處?要諗下咁先有節日氣氛,買同埋收好多禮物,促進經濟!

      Delete
    5. 我想大家庭人口眾多,無時間一人一樣miniature做禮物,只好買了。一年一度聖誕,我既聖誕樹下都堆滿送人既禮物。希望帶給人歡樂。不過shopping真係一個問題!

      Delete
    6. 因為我最唔鐘意買野嘛, 好無心思=_="
      我今年可能連聖誕卡都無時間畫T_T
      回一回你地又要番番去寫paper啦=(

      Grace

      Delete
    7. 妳咁忙都回覆真係唔話得,感激不盡。快快博多一星期就可以輕鬆了!

      Delete
  5. 我最愛陽明山莊新鮮出爐蛋撻

    ReplyDelete
    Replies
    1. 陽明山莊? 食飯果度? 我唔記得地址係邊...

      Grace

      Delete
    2. Finch/Don Mills No Frills Plaza

      Delete