Thursday, March 22, 2012

Sano Sushi 佐野 review

Sano Sushi 佐野 (all you can eat)

Location: 8143 Yonge Street, Thornhill
Phone: (905) 771 9861
Price: (lunch) $12.95 // (dinner) $20.95 (15% off if you pay by cash, don't know when the offer is going to end though, call before you go)
More info: http://www.sanosushi.com/
1st visit: http://grace510.blogspot.com/2012/01/sano-sushi-review.html
2nd visit: http://grace510.blogspot.com/2012/02/sano-sushi-review-2nd-visit.html
3rd visit: I didn't take any pictures / write any post..
4th visit: http://grace510.blogspot.ca/2012/02/sano-sushi-review-4th-visit.html
Went Sano Sushi again last night. It's probably my 6th time..
The boss made us a very nice starter!!! =)


Grace

27 comments:

  1. The boss must have recognize you by now eh?! Haha!! I go there often and haha, believe it or not, those waitress always chit chat with me whenever I was there! LOL!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The boss knows me ma. I think my 2nd time visiting sano, he already started talking to me and then everytime i go we talked for so long. He would stop working and stand there and talk.
      Now its getting super super busy.. we only say hi and bye.
      recently its getting really busy ah! Tuesday, Wednesday, Thursday all full..=.=""

      Grace

      Delete
    2. LOL!! I know, thats why I usually go during weekends only~~

      Delete
    3. weekend少D人?? 我成日都係星期2, 3, 4去.

      Grace

      Delete
    4. 我通常慣咗早食,食道一半啲人就嚟,by the time 我食完間餐廳嘟滿哂人lu~~~

      Delete
    5. 我通常食7-10, 果度好好好好坐, 所以成日一坐就坐左3個鐘 哈哈哈.

      Grace

      Delete
  2. 唉!老細真係大細超,我唔多唔少都幫襯過四次啦,見到靚女就咁好傾,有時淨係點下頭咋最多就噏兩句!=(

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你同佢講咩話架? 英文?? 定普通話?

      Grace

      Delete
    2. MJ 如果老闆係男性, 點會同你爹呀, 有時間都同18砵或者Grace傾啦, 唔該你讓開啦.

      Delete
    3. MJ係男仔黎架咩?? @@

      Grace

      Delete
    4. 吓 MJ 係女仔嚟咖? 死喇, 我以為佢係男仔添. @@ 暈!!

      Delete
  3. Grace, 點解會講煲冬瓜? 老闆唔係韓國人咩?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 老闆唔係韓國人呢.佢地講普通話架=)

      Grace

      Delete
    2. Grace 小妹妹,唔係一直當我係女人嘛? 哈哈哈哈!普通話我識聽唔識講,就算講都係廣/港式錯體普通話。

      Delete
    3. 我講嘢咁似女人咩還是我好似女人咁為食?=(

      Delete
    4. 邊個叫你/妳個樣係熊貓, 鬼知你/妳係男定女.

      Delete
    5. 唔係啊, 咁我諗如果你係女仔, 我唔好意思以為你係男仔嘛.
      反而認錯男仔係女仔都好似無咁唔好.哈哈
      同埋"MJ"我完全估唔到係男定女, 所以索性當你係自己友呵呵

      Grace

      Delete
    6. 呵呵,當我係姊妹啦,無問題喎!

      今日星期六原本約咗朋友去紫爵金宴飲早荼,但忽然心血來潮轉軚去咗SANO食午餐,反正未試過SANO的午餐。

      三個靚仔三個靚女,一行六人十一點半就到,可能太早,連埋我哋都得兩枱,坐到一點半走時也是得六、七枱。

      午餐食物質素拍得住晚餐,只是少咗啲只供晚餐的食物,唯一美中不足,可能太早第一輪的湯只是暖暖地同埋無乜味,我喜歡飲熱湯,所以唔係幾啱我,不過交帶後,第二輪的就十分好嘞,抵讚!

      SANO價錢經濟、食物質素不俗、服務態度好,睇嚟都可以成為我指定飯堂之一。

      Delete
    7. hahaha Sano 見!! =P
      咁姐係你係男panda定女panda=.="

      Grace

      Delete
    8. 有相妳睇,係抱住BB嘅男Panda..lol

      Delete
  4. 請問Sano老闆係唐人, 咁服務員係咪都係唐人?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 清一色由企枱、壽司枱至廚房相信是來自祖國的中國人,有一兩個企枱都識聽講幾句廣東話。

      Delete
    2. 全部唐人啊, 佢地全部都識講普通話架. 不過我聽佢地自己傾計就用自己"香"下話.

      Grace

      Delete
    3. 唉, 我以為佢地係韓人主理, 興趣大減. 我絕對冇歧視祖國同胞, 不過如果去食日韓料理, 由日韓人做主理; 感覺上好啲, 起碼可以同佢地講番幾句韓話. 就例如去食四川麻辣火鍋, 如果待應係印度人; 咁就失真啦.

      Delete
  5. Grace, 妳上次去食仲有冇 cash discount?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有啊, 我諗佢以後都係咁既價錢架啦..

      Grace

      Delete